Mamres Coffee

قهوه نویس , قهوه دوست

Mamres Coffee

قهوه نویس , قهوه دوست

چرا باید قهوه‌ی خود را بشناسیم ؟

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

برای این فنجون قهوه‌ای که جلوی ماست افردای زیادی تو جاهای مخلف دنیا زحمت کشیدن و مواظبت کردن تا ما بتونیم این فنجون قهوه رو بنوشیم و ازش لذت ببریم . 
از کار‌گر های مزرعه که دونه دونه با دست میوه های رسیده رو از درخت جدا میکنن تا کسایی که شب رو روز از درخت قهوه و بوته‌ی درخت مراقبت میکنن تا به درخت به بلوغ برسه . کسایی که توی کانال های آب برای فرآوری قهوه با دقت زحمت میکشن و مراقبش هستن تا آسیبی نبینه و به دست ما برسه . تا اینجا نگه داری  و رشد دونه ی سبز بود. بعد از اون فرستاده میشه به جاهای مختلف تا به اون حرارت بدن و برشته کاری صورت بگیره . بعد از برشته کاری قهوه رو بسته بندی میکنن  تا به کافه‌ها برسونن . تا همین جا شاید  حدود ۱۰ تا ۲۰ نفر فقط زحمتشون برای فنجون قهوه‌ی ماست . وقتی قهوه‌ی خودمون رو بشناسیم در واقع از  زحمات تمام افرادی که توی این مسیر بودن قدر دانی کردیم . این رسالت قهوه‌ی تخصصی هست تا اسم تک تک افرادی که باعث شدن ما از قهومون لذت ببریم همیشه زنده بمونه . برای همین ما همیشه همه رو به استفاده از قهوه‌ی تخصصی تشویق میکنیم . 

  • محمدرضا م. سالیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی